Sprekers 2020

 

‘Toekomst = ervaring + data’  – Marco de Jong, CEO Experience Data    

Nu de toekomst door Corona onzekerder is dan ooit wordt het tijd om nieuwe technologie te omarmen. Maar wat is die nieuwe technologie en wat kan ik eigenlijk met data? Hoe rijm ik data met jarenlange ervaring? Hoe kan ik mijn kennis en ervaring actief gebruiken om mijn toekomst vorm te geven? Begripsvorming en het beantwoorden van deze vragen staan centraal bij deze keynote van Marco de Jong, oprichter en CEO van Experience Data.

Marco de Jong

Al vroeg in zijn carrière als registeraccountant heeft Marco de waarde van data gezien. Met data als uitgangspunt krijg je een goede discussie los over hoe dingen echt zitten. Dit is precies de vraag die Marco drijft en met het antwoord stelt hij medewerkers in staat hun werk optimaal uit te voeren. Nieuwe technologie optimaal laten samenwerken met mensen om samen tot een lerend systeem te ontwikkelen is zijn passie. Kunstmatige assistenten zijn hierbij het gereedschap. Zij helpen de uitkomsten van nieuwe technologie als AI zo effectief mogelijk te vertalen naar concrete acties voor medewerkers, waarbij de medewerker in de lead blijft en feedback geeft. Experience Data is een innovatie studio die organisaties helpt deze kunstmatige assistenten in te zetten en zo een belangrijke stap te zetten naar een toekomst waar mensen en technologie optimaal samenwerken.

Uber

Hoe zet Uber data in om de custumer experience continue te optimaliseren en snel in te spelen op wensen en behoeften van de gebruikers. info volgt

 

Moderators 2020

 

Joost Hasperhoven – Dagvoorzitter

Joost Hasperhoven is voor de vierde maal de dagvoorzitter van de Business Travel & Mobility Conference. Joost heeft een lange geschiedenis in de reiswereld en is op dit moment, onder meer, bestuurslid van de Board of Airlines Representatives In the Netherlands (BARIN).

Frank Oostdam- Awarduitreiking

Aan het eind van dag wordt de winnaar van de Corporate Travel Professional award bekend gemaakt. Vakkundig en onderhoudend aan elkaar gepraat door Frank Oostdam, directeur van de ANVR.

Kennissessies 2020

 

Kennissessie – Judith Huisman, Co-founder Meetingselect

Judith gaat in deze kennissessie in op de ontwikkelingen en mogelijkheden voor (online) meeting Management.

Judith Huisman is samen met Anouk Roohé oprichter en CEO van Meetingselect, een online platform voor meeting management. Meetingselect brengt inkopers, planners en aanbieders van vergaderruimtes bij elkaar met een zelf-boeking tool en een uitgebreid meetingmanagement systeem. Huisman en Roohé zagen dat er behoefte was aan toegankelijke locatiereserveringen toen zij allebei werkten voor internationale hotelketens.

Kennissessie – Petra van der Meer, co-founder Spark Consultants

Zij verzorgt een kennissessie over het opzetten van een groen/duurzaam zakelijk reisbeleid. Waar begin je en hoe meet je de effectiviteit?

Petra van der Meer heeft als missie om Zakelijke reizen klimaat-vriendelijk te maken. Ze is medeoprichter en consultant bij Spark Consultants en in die hoedanigheid adviseert ze ondernemingen in verduurzaming van Zakelijke reizen. Petra heeft het vermogen duurzaamheid in het hart van het bedrijf en in het hart van de zakelijke reizigers te brengen.

Kennissessie – Michael van der Giessen, Director Global Program Management Egencia

De titel van de sessie: “Hotel Leakage: it’s not quantity but relevance that matters”.

Michael is  als Nederlander woon- en werkzaam vanuit Geneve, en verantwoordelijk voor de internationale klanten in meerdere landen waaronder Nederland, Belgie, Luxembourg, Denemarken en Zwitserland. Hij stuurt vanuit deze landen een team van Global Program Managers aan en is binnen de organisatie betrokken bij vele innovatieprojecten en staat bekend als een van de “most knowledgable persons” in het bedrijf, mede door zijn jarenlange ervaring binnen de industrie en data kennis. Hij zit veel bij de klant en weet als geen ander wat de impact is van technologie, adoptie, data en hoe hotel leakage voorkomen kan worden. Hij zal tijdens de sessie laten zien hoe o.a. AI & Machine Learning cruciaal zijn, en dat het gaat om relevantie en niet om kwantiteit van bijvoorbeeld de aantallen hotels die je aanbiedt.

Ronde tafel sessie- Marijke Poppink, TRVL Projects en Ad Imhoff-AWise

Marijke nodigt, samen met Ad Imhoff,  Corporate Travel Professionals uit voor een (besloten) bijeenkomst om de gelegenheid te geven met elkaar in gesprek te gaan om echt inhoudelijk te discussiëren over de belangrijkste thema’s die hen bezighouden.  Toegang tot deze sessie is uitsluitend voor Corporate Travel Managers/Buyers op uitnodiging en inschrijving vooraf is vereist.

Marijke  Poppink en Ad Imhoff zijn onafhankelijke professionals op het gebied van zakenreizen. Zij hebben tientallen organisaties ondersteund bij het inrichten en inkopen van hun zakenreisprogramma’s.

Powered by Luchtvaartnieuws



 


 

Powered by Zakennieuws