Programma

    Onder voorbehoud van wijzigingen
     
Van Tot
10.30 19.00 Beursvloer met stands en productpresentaties (doorlopend)
10.30 12.00 Besloten bijeenkomst Travel managers/buyers (op uitnodiging) o.l.v. Marijke Poppink en Ad Imhoff
11.00 11.05 Opening 
    Opening van de conference door de dagvoorzitter Joost Hasperhoven
11.05 11.30 Kennissessie ‘Meetings Management | Trends, Data & Efficiency’, verzorgd door Judith Huisman, Co-Founder Meetingselect
    Deze workshop neemt je mee in meetings management. Leer hoe bedrijven Meetings Management inzetten binnen hun organisatie en het makkelijker maken om bijeen te komen. Van het boeken van online meetings tot face-2-face. Leer meer van online meeting bookings. Boek, Beheer en Bespaar. Juist nu – ten tijde van Covid-19- toont de kracht van software aan hoe virtuele meetings & live meetings samenkomen waarin efficiency, duty of care en big data centraal staan.
12.00 12.25 Kennissessie ‘Een groen en duurzaam zakelijk reisbeleid opzetten’, verzorgd door Petra van der Meer, Spark Consultants
     Waar begin je en hoe meet je de effectiviteit? Relevante data verzamelen en analyseren is hierbij essentieel. 
12.30 13.30 Sponsoren lunch
14.00 14.30 Keynote – “Toekomst = ervaring + data “- door Marco de Jong, co-founder & CEO Experience Data
    Nu de toekomst door Corona onzekerder is dan ooit wordt het tijd om nieuwe technologie te omarmen. Maar wat is die nieuwe technologie en wat kan ik eigenlijk met data? Hoe rijm ik data met jarenlange ervaring? Hoe kan ik mijn kennis en ervaring actief gebruiken om mijn toekomst vorm te geven? Begripsvorming en het beantwoorden van deze vragen staan centraal bij deze keynote van Marco de Jong, oprichter en CEO van Experience Data.
15.00 15.25 Kennissessie – “Hotel Leakage: it’s not quantity but relevance that matters” – verzorgd door Michael van der Giessen, Director Global Program Management Egencia
    Michael weet als geen ander wat de impact is van technologie, adoptie, data en hoe hotel leakage voorkomen kan worden. Hij zal tijdens de sessie laten zien hoe o.a. AI & Machine Learning cruciaal zijn in het beheersen en/of terudringen van de kosten.En hoe compliance draait om relevantie en niet om kwantiteit van bijvoorbeeld de aantallen hotels die je aanbiedt. 
16.00 16.20 Pitches Business Travel & Mobility start-up en scale-ups
17.00 17.30 Keynote Spreker-  Uber (onder voorbehoud)
    Hoe zet Uber data in om de customer experience continue te optimalizeren en snel in te spelen op wensen en behoeften van de gebruikers. 
17.30 18.00 Award uitreiking Corporate Travel Professional of the Year 2020 | Gesponsored door MobileXpense
18.00 19.00 Netwerkborrel
     
    De kennissessies zijn met name gericht op management support, corporate travel bookers & ZRA’s, maar ook andere geinteresseerden welkom. I.v.m. de Covid-19 regels, is er in het auditorium ruimte voor maximaal 100 aanwezigen.

De sponsoren

Powered by Luchtvaartnieuws



 


 

Powered by Zakennieuws